Emile Roemer komt naar Enschede

22 mei 2015

Emile Roemer komt naar Enschede

Foto: SP

Op woensdag 27 mei aanstaande komt Emile Roemer op de Universiteit Twente een lezing geven over zijn boek 'Het kan wel'. Na afloop is er de mogelijkheid om met de heer Roemer in debat te gaan. De lezing wordt georganiseerd door studievereniging Sirius.

Tijdstip: 16:00 - 17:00
Locatie: Universiteit Twente, Ravelijn gebouw (lokaal 1501): RA1501 (zie bijlage).
De toegang is gratis.

Bij interesse kunt u zich aanmelden via Facebook: https://www.facebook.com/events/1578449589102443/

In Het kan wel trekt Emile Roemer erop uit om antwoorden te vinden op vele vragen. Bij een opmerkelijk sociale multinational en in een volksbuurt vol activisten. Tussen bijzondere leerlingen op de praktijkschool en opstandige studenten aan de universiteit.Het boek leest als een politiek reisverslag, over hoe Roemer inspiratie opdoet tussen Binnenhof en buitenwereld. Hij ontmoet politieke prominenten als Lula in Brazilië en Alexis Tsipras in Griekenland. Hij bezoekt activisten in de Verenigde Staten en vluchtelingen uit Somalië. In Het kan wel leest u waar Emile Roemer zijn ideeën en inspiratie vandaan haalt en hoe hij daarmee zijn voorstellen onderbouwt.

U kunt het boek vanaf vandaag kopen in de betere boekhandel of online bestellen.