Ledenvergadering ter voorbereiding van het partijcongres

8 september 2007

Ledenvergadering ter voorbereiding van het partijcongres

Op woensdagavond 12 september vindt er in Enschede een ledenbespreking plaats in het kader van het 15e partijcongres ‘De fundamenten versterken’.
Onze partij groeit als kool en is de afgelopen twee jaar buitengewoon succesvol geweest bij de verkiezingen. Daarom is het van uitermate groot belang om ons met regelmaat te buigen over hoe we ons organiseren en hoe we als partij lokaal en landelijk functioneren. We moeten alles op alles zetten om kwantiteit in kwaliteit om te zetten.

Tijdens het 15e partijcongres, dat op 24 november zal plaatsvinden, zullen we de besluiten nemen waarmee we onze partij in staat stellen de uitdagingen van de komende jaren met succes aan te gaan. Het congres wordt voorbereid door een uitgebreide discussie binnen de partij.

We nodigen u dan ook graag uit om de twee congresstukken te lezen en op basis daarvan deel te nemen aan de discussie hierover in de afdeling. In de congresstukken (deze zijn te vinden op www.spnet.nl, toegang met uw ledennummer en postcode)
wordt een evaluatie gemaakt van de afspraken en doelen die we eerder gemaakt en gesteld hebben en worden concrete voorstellen gedaan voor de toekomst.

Doe mee, denk mee en praat mee. Kom naar de ledenvergadering op woensdagavond 12 september a.s. in buurtcentrum De Roef aan de Pastoor Geertmanstraat 17 in Enschede. Aanvang 20.00 uur, zaal open om 19.30 uur.