29 april 2010

Openluchtmuseum

Een nieuwe lente en een nieuwe kans om kennis te maken met alles wat de SP zo leuk en energiek maakt. Dat is: SP ‘OPEN AIR’ 2010 op zaterdag 15 mei 2010. De hele dag zijn we in en om het Nationale Openluchtmuseum in Arnhem. Wat is daar te doen? Je kunt speeddaten met onze kandidaten, er zijn politieke debatten, en Emile Roemer licht zijn plannen voor Nederland toe. Er is muziek, cabaret en straattheater. Daarnaast is iedereen vanzelfsprekend in de gelegenheid om het Openluchtmuseum te bekijken. Tot slot gaat iedere bezoeker naar huis met een bijzondere Open Air 2010-foto van zichzelf.

Ontvangst tussen 11.00 uur en 11.30 uur, eindtijd 17.00 uur. Toegangskaarten: € 5,- , onder de 12 jaar € 2.50. Maar: op = op! Dus wees er snel bij. Bestel meteen via de SP-website.

Er is echter ook een andere mogelijkheid: Vanuit de regio gaat een bus: SP leden kunnen zich daarvoor via de afdelingen aanmelden voor toegangskaarten en buskaarten. Opgave in dat geval het liefst via hengelo@sp.nl. (of bellen met 06-12322722) De prijs voor de buskaarten is eveneens 5 euro voor volwassenen en 2,50 voor kinderen; Opstaptijd bij de NS stations is Enschede 9.30 uur, Hengelo 9.45 uur; Almelo 10.00 uur.