Tot en met 12 juni elke zaterdag SP-kraam in de binnenstad

23 mei 2010

Tot en met 12 juni elke zaterdag SP-kraam in de binnenstad

SP stand
In het kader van de landelijke verkiezingen is SP afdeling Enschede elke zaterdagmiddag aanwezig in de binnenstad. Op 29 mei en 12 juni staan wij van 12.00 uur tot 16.00 uur met een kraam in de Raadhuisstraat (tussen het Stadhuis en het H.J. van Heekplein). Op 5 juni (Enschede opent Roze) hebben we geen kraam, maar rijden we rond met onze herkenbare bakfiets.

Naast de activiteiten in het centrum zijn we op 27 mei en 3 juni vanaf 10.00 uur aanwezig op de markt in Wesselerbrink.

Afgelopen zaterdag stonden we ook met stand en bakfiets in de stad, waar, ongetwijfeld mede door het goede weer, veel interesse was voor onze boodschap. Minder zonnig was het op 1 mei, de dag van de arbeid. Hans van Leeuwen, tweede kamerlid voor de SP, was gekomen om uit te leggen waarom de SP de AOW-leeftijd op 65 jaar wil houden. De stromende regen weerhield hem daar gelukkig niet van. De hete tomatensoep die we bij onze kraam uitdeelde vond gretig aftrek en ook werd onze petitie tegen de verhoging van de AOW-leeftijd door aardig wat mensen ondertekend.

Hans van Leeuwen