SP in alle staten!

14 januari 2011

SP in alle staten!

Op zondag 13 februari wordt in Burgers' Zoo in Arnhem de landelijke SP ledendag gehouden. Vanuit Twente organiseren we busvervoer. U kunt zich hiervoor opgeven. In opmaat naar de verkiezingen voor de Provinciale Staten op 2 maart 2011 organiseert de SP op zondag 13 februari voor leden en aanhang een spetterende dag in Burgers' Zoo in Arnhem.

SP in alle statenVanaf 11.00 uur is iedereen welkom. Tussen 11.30 en 12.30 uur worden de leden welkom geheten door Jan Marijnissen en zijn er muziek- en cabaretoptredens. De presentatie is in handen van Sjaak Bral. Hierna heeft iedereen volop de tijd om de bijzondere dierentuin Burgers' Zoo te bezoeken. Ook kunnen de gasten speeddaten met onze provinciale lijsttrekkers en Tweede Kamerleden en een leuke foto laten maken. Om 16.00 uur start de laatste ronde met muziek, cabaret en Emile Roemer, die de campagne aftrapt. Rond 17.00 uur is het feest ten einde.

Kaarten kunt u bestellen via de SP ledenwebsite http://www.spnet.nl.

Buskosten zijn 5 euro per persoon, kinderen 2,50 euro. Daarvoor kunt u zich opgeven via hengelo@sp.nl of 074-2421042.