De kieslijst van de SP is vastgesteld

16 november 2013

De kieslijst van de SP is vastgesteld

De leden van de SP afdeling Enschede hebben donderdagavond de kieslijst vastgesteld voor de gemeenteraadsverkiezingen van 19 maart 2014.
Als lijsttrekker is unaniem gekozen voor Maxim van Luttikhuizen. Hij volgt Annelies Futselaar op die nu op de tweede plaats van de lijst staat. Nummer 3 is Milco Brugman, gezinshuisouder met veel kennis over jeugdzorg, gevolgd door Joke de Jager, werkzaam in de zorg als medisch secretaresse. Nummer vijf op de lijst is Piet van Ek, die 34 jaar lang werkzaam is geweest als salaris administrateur. Vervolgens staan Ans Lassche, Ahmed Yilmaz en Remko Kortink op de kieslijst van de SP. Paulien Wilkinson die twee periodes voor de SP in de Raad heeft gezeten staat op eigen verzoek op de negende plek

Ook in het bestuur hebben enkele wisselingen plaatsgevonden. Annelies Futselaar is herkozen als voorzitter en Jacques Gerard als secretaris. Drie leden zijn afgetreden en 5 nieuw gekozen leden komen het bestuur versterken.

De kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen van maart 2014:

1. Maxim van Luttikhuizen
  2. Annelies Futselaar