Frank Futselaar bij politiek café over werk en inkomen

23 februari 2017

Frank Futselaar bij politiek café over werk en inkomen

Foto: SP

Lokaal FNV Enschede houdt op vrijdag 3 maart een openbaar politiek café in het kader van de Tweede Kamerverkiezing. Het verkiezingsdebat over werk en inkomen heeft plaats in café/zaal Vrieler aan de Brinkstraat 301 en begint om 20.00 uur.

De FNV vindt dat de kwaliteit van de samenleving moet verbeteren met meer echte banen, zekerheid, kwaliteit en koopkracht. Door samen te werken en te knokken voor elkaar worden we sterk. Niet ieder voor zich, maar met elkaar.

Uitgenodigd zijn sprekers van: PvdA, SP, 50Plus, D66, VVD, CDA en Groenlinks. In elk geval zijn de volgende kandidaat-Tweede Kamerleden aanwezig: Frank Futselaar (SP, raadslid Zwolle en oud statenlid Overijssel en nummer 11 op de lijst); John Kerstens (PvdA, Tweede Kamerlid); Wilma Schrover (50 Plus, nummer 8 op de kieslijst) en Jaimi van Essen (voorzitter raadsfractie D66 Losser).

De kandidaten debatteren met elkaar en met de belangstellenden aan de hand van vragen en stellingen over werk en inkomen. De presentatie van het politiek café is in handen van René Tenkink, vicevoorzitter Lokaal FNV Enschede.