SP organiseert bewonersavond Oost Boswinkel

3 oktober 2018

SP organiseert bewonersavond Oost Boswinkel

Foto: SP

Nadat er geregeld klachten binnen kwamen van bewoners van Oost Boswinkel over hun nieuwe straat, besloot de SP een wijkschouw te organiseren. Er was veel belangstelling voor deze wijkschouw die afgelopen vrijdag plaatsvond. De geplande drie kwartier werden er zes! De aanwezige bewoners waren teleurgesteld over afwezigheid van alle uitgenodigde raadsfracties en stadsdeelwethouder van Houdt. Het Bewoners Team Boswinkel toonde tijdens de wijkschouw natuurlijk wel belangstelling voor de klachten van de bewoners.

De belangrijkste punten die naar voren kwamen zijn het onderhoud van de openbare ruimte en verschillen van mening tussen bewoners en projectontwikkelaars over wie verantwoordelijk is voor het onderhoud van de braakliggende grond rond een aantal woningen.
Bijkomend positief effect waren de mooie kennismakingsgesprekken tussen bewoners tijdens de wandeling door de wijk!

Op 17 oktober organiseert de SP een bewonersavond waar huurders en huizenbezitters en alle bij Boswinkel Oost betrokken organisaties en politieke partijen voor zijn uitgenodigd!

Wat: Bewonersavond Oost Boswinkel
Wanneer: 17 oktober
Waar: ´t Ni-je Terphoes aan de Noordhollandstraat 4.
Aanvang: 19.30 uur