Meld je aan voor de zomerschool!

1 juli 2022

Meld je aan voor de zomerschool!

Foto: SP

Van maandag 25 tot en met zondag 31 juli vindt de jaarlijkse zomerschool voor SP Jongeren plaats. Op onze locatie in Meppel krijgen we een week lang scholing over actievoeren en onze ideologie. Ook komen er een aantal interessante sprekers. Natuurlijk is er ook genoeg ruimte voor gezelligheid. De jaarlijkse zomerschool is het perfecte moment om jonge partijgenoten beter te leren kennen en meer te leren over de SP.

De zomerschool is zowel voor leden die al een tijd actief zijn voor de SP, als voor jongeren die nog maar net lid zijn geworden. Iedereen jonger dan 28 jaar is van harte welkom, ook als je nog weinig ervaring hebt met scholingen. De eigen bijdrage voor zomerschool is vijftig euro. Daar staan verblijf, maaltijden en drankjes overdag tegenover.

Lijkt het je leuk om mee te gaan of heb je een vraag? Stuur dan even een berichtje naar jongeren@sp.nl of voor contact met de SP Enschede naar michielvanstaaveren@hotmail.com.