SuPerVrijdag in Enschede

13 mei 2023

SuPerVrijdag in Enschede

Op vrijdag 19 mei komen SP’ers uit heel Overijssel samen in Enschede om in de wijk Twekkelerveld onrechtvaardigheid te inventariseren waar bewoners mee te maken hebben. Buurten in de Buurt hebben we hier nog niet eerder gedaan, maar er zijn wel relatief veel SP-stemmers, dus er zal wel van alles spelen.

We willen graag van de bewoners horen wat er leeft, vooral specifiek voor deze wijk. Dat zou een begin kunnen zijn van een nieuw actietraject. Natuurlijk gaan we er ook een gezellige middag en avond van maken!

Het schema:

• 15.45 uur verzamelen we bij onze SP-tent. Daar is koffie/thee.
  • 16.00 uur tot 17.40 uur gaan we de Buurt in, om huis aan huis te vragen naar ervaringen.
  • 17.45 uur eten we samen, op het grasveld bij de SP-tent. Heerlijke warme Mediterraanse maaltijd.
  • 19.00 uur gaan we weer de Buurt in, tot 21.00 uur.

Als je er vanaf 15.45 uur kunt zijn zou dat heel goed zijn. Maar als je niet eerder kan, mag je ook instappen om 17.45 uur voor het eten, of om 18.45 uur voor het Buurten. Geef even aan dat je komt en hoe laat, zodat we genoeg eten en drinken kunnen regelen: enschede@sp.nl

De locatie:

Ingang Ledeboerpark, Hengelosestraat, Enschede.

Naast de ingang is een bushalte, ‘Ledeboerpark’. Lijn 9 vanaf Enschede Centraal brengt je er in 4 minuten heen. Er is ook een terrein met vrij parkeren. Daar staat de SP-tent.