Nieuws, maart 2018

30 maart 2018

Nieuwe gemeenteraad geïnstalleerd

Foto: Paulien Wilkinson

Gisterenavond is de nieuwe gemeenteraad van Enschede geïnstalleerd. De nieuwe fractie van de SP bestaat uit Maxim van Luttikhuizen, Laura Wichgers en Annelies Futselaar. De SP heeft er alle vertrouwen in met deze combinatie van ervaren raadsleden en nieuw jong talent de komende vier jaar een luid en duidelijk SP-geluid te kunnen laten horen. Wij wensen Maxim, Laura en Annelies veel succes!

25 maart 2018

SP pakt door

Foto: Paulien Wilkinson

De uitspraak “als je geknipt wordt, moet je stil zitten” wordt vaak gebruikt door politieke partijen die een verkiezingsnederlaag lijden. Maar de SP is geen partij van mensen die stil willen zitten. Na één dag van lokale rouw zijn fractie en bestuur dan ook weer aan de slag. De strijd voor een beter en socialer Enschede zetten wij voort, in de coalitie als het kan, in de oppositie als het moet.

2 maart 2018

In gesprek met Maxim en Laura

Foto: SP

Afgelopen woensdag waren SP-lijsttrekker Maxim van Luttikhuizen en Laura Wichgers, onze nummer twee op de lijst, te gast bij 'Ik teken voor 80'. Ze werden ondervraagd door verslaggevers van 1Twente en de Tubantia over de plannen van de SP voor Enschede. Bekijk de aflevering op YouTube